Aktuell produkt
Förvalta - Inställningar - Admin
Fliken Förvalta, under Inställningar i rutinen Admin så innehåller funktionalitet som rör HR-plus 8.
I Förvalta kan du till exempel sätta generella uppgifter som ligger till grund för användarnas inloggning, sessioner och möjligheter i systemet.
Via diverse loggar hittar du också information och status gällande filer, kataloger, servrar och beteenden.
Nedan kan du läsa mer om vilken funktionalitet som ligger under Förvalta.
Du kan:
- Sätta olika parametrar för exempelvis antal inloggade i systemet
- Få information om systemet
- Tömma cache, starta om systemet och uppdatera sida
- Låsa systemet
- Få information om olika sessioner
- Filtrera fram olika typer av händelser i loggar och tömma dessa
- Göra förändringar i användargränssnittet
- Styra kopplingar till externa system
- Ange konfigurationsparametrar för e-postserver
- Göra inställningar för olika delsystem
- Uppdatera filer, exempelvis mallar